Font

for bedrifter

Meny

Lett tilgjengelig arbeidsverktøy

Espen Gjerstad Hørven, salgssjef i Danske Bank

Det var pandemien som fikk Danske Bank til å gå digitalt. Så oppdaget de fordelen med å ha tilgang på seminarer og sendinger fra Arendalsuka.

TEKST & FOTO: Anita Arntzen

DENNE ARTIKKLEN ER EN DEL AV EN KAMPANJE FOR DN BEDRIFT. JOURNALISTENE I DN ER IKKE INVOLVERT I PRODUKSJONEN.

Skal vi tro salgssjefen i Danske Bank, Espen Gjerstad Hørven, fins det knapt noe som er en bedre start på dagen enn en kaffe i den ene hånden og mobilen med DN-appen åpen i den andre. På vei til jobben i et sete på Nesoddbåten mot Aker Brygge.

– Det er nærmest en perfekt start på dagen for meg! sier han.

Stadig vekk deltar salgssjefen sammen med flere av sine kollegaer på digitale seminarer via DN, hvor seminarets tema er gjenstand for diskusjon også i etterkant.

– Jeg synes det fint at vi har muligheten til å få litt påfyll via abonnementet, lære litt nye ting i tillegg til at det holder oss oppdaterte på næringslivsnyheter. Senest i forrige uke var vi flere som deltok på et seminar om å gi gode tilbakemeldinger og det ble kilde til en god prat etterpå. Det var veldig nyttig for oss, sier han. Det er ikke bare seminarer som frister, men også en del av tv-sendingene har Espen Gjerstad Hørven fått med seg.

– Noen av sendingene fra Arendalsuka tidligere i høst fikk jeg med meg. Jeg opplever at jeg stort sett finner det meste jeg trenger på DN.no eller i appen.

Han fortsetter med å fortelle at han har lest DN helt siden han begynte å lese aviser.

– Jeg er skikkelig stor fan!

Naval architecture, Water, Sky, Boat, Cloud, Vehicle, Watercraft, Lake

Populære seminarer

Han humrer der han sitter i sofaen med utsikt ut mot Aker Brygge. Utenfor glir Nesoddbåten frem og tilbake over fjorden. – Min personlige favoritt er de snuttene som Embret Sæter legger ut med motorstoff..

– Jeg synes det fint at vi har muligheten til å få litt påfyll via abonnementet, lære litt nye ting i tillegg til at det holder oss oppdaterte på næringslivsnyheter.

Pandemien tømte kontorene til Danske Bank for ansatte og fylte opp med uleste papiraviser.

– Det var et viktig og riktig valg fos oss å skaffe oss DN Digital, sier salgssjefen, han

fortsetter – Vi må alle bidra der vi kan for å redde miljøet. Det er klart at det å ha en voksende haug med papiraviser som ingen leser er jo ikke akkurat bærekraftig, konkluderer han.

Bærekraftig avgjørelse

Vil du vite mer om bedriftsabonnement fra Dagens Næringsliv? Vi hjelper deg med å finne riktig løsning tilpasset dine behov.

Fyll inn skjemaet, og vi kontakter deg for en innledende samtale.