Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }

Erik Skjerve

Teknologi

Prematur dødsdom over butikkene

I innlegget «Er butikken den nye avisen?» dømmer tre digitalprofeter butikkene til døden. Heldigvis er analysen deres altfor enkel.

1 min Publisert: 23.01.17 — 21.11 Oppdatert: 6 år siden

Butikkene må bruke mulighetene som ligger i ny teknologi. Men dette er ingen kamp på liv og død mellom den fysiske og den digitale butikken, hvor den ene står seirende igjen med sverdet hevet mens taperens blod drypper fra skjeftet.
Butikkene må bruke mulighetene som ligger i ny teknologi. Men dette er ingen kamp på liv og død mellom den fysiske og den digitale butikken, hvor den ene står seirende igjen med sverdet hevet mens taperens blod drypper fra skjeftet. (Foto: Aleksander Nordahl) Mer...
Netthandel Butikk Teknologi

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.