Lars Erling Olsen, professor ved Handelshøyskolen BI, Bendik Samuelsen, professor ved Handelshøyskolen BI, og Adrian Peretz, førsteamanuensis ved Institutt for Markedsføring ved Høyskolen Kristiania

Innlegg: Usikker på Traasdahls fremtidsbilde

I DN 26. oktober tegner Are Traasdahl et fremtidsbilde der teknologiske nyvinninger skaper endringer i kundepreferanser, men vi stiller spørsmål ved realiteten i de endringene han beskriver.

Publisert: Oppdatert:

Hva om det for eksempel blir fem slike «brandless»-nettbutikker: Brandless, NoBrand, Brandaway, Brands are not Us og BrandBan? Hvordan skal kundene velge mellom disse fem nettbutikkene? Hvordan skal den enkelte butikken skille seg ut? Her fra av nettbutikken Brandless' pop-up-butikk i Los Angeles, California.
Hva om det for eksempel blir fem slike «brandless»-nettbutikker: Brandless, NoBrand, Brandaway, Brands are not Us og BrandBan? Hvordan skal kundene velge mellom disse fem nettbutikkene? Hvordan skal den enkelte butikken skille seg ut? Her fra av nettbutikken Brandless' pop-up-butikk i Los Angeles, California. (Foto: John Sciulli/Getty Images)