TV 2 fortsetter rykket i tregt tv-marked

Tv-tallene for oktober viser et bratt fall i seertiden i den kommersielle målgruppen det siste året. TV 2 fortsetter å kapre seerandeler.

TV 2 økte seerandelen med 1,6 prosentpoeng totalt blant den kommersielle målgruppen. Hovedkanalen vokste med hele 2,8 prosentpoeng. Det skal storsatsinger som «Skal vi danse» ha noe av æren for, her ved Jorunn Stiansen og partner Fredric Brunberg. Foto: Thomas Reisæter/TV 2
TV 2 økte seerandelen med 1,6 prosentpoeng totalt blant den kommersielle målgruppen. Hovedkanalen vokste med hele 2,8 prosentpoeng. Det skal storsatsinger som «Skal vi danse» ha noe av æren for, her ved Jorunn Stiansen og partner Fredric Brunberg. Foto: Thomas Reisæter/TV 2
Publisert 1. November 2017, kl. 08.01Oppdatert 1. November 2017, kl. 11.40