Discovery fikk OL-effekt – stjeler markedsandeler

Med rettighetene til vinter-OL og stor suksess med skandalerealityen «Ex on the Beach» stjal Discovery andeler fra konkurrentene i 2018.

Discovery har gjort stor suksess i 2018 med «Ex on the Beach» og vinter-OL i Pyeongchang. I 2019 kommer det ny sesong av skandalerealityen, i tillegg til den nye serien «Influenserne». Der skal blant annet «Ex on the Beach»-deltagerne Melina Johnsen og Henrik Elvejord Borg (begge til venstre på bildet) delta.
Discovery har gjort stor suksess i 2018 med «Ex on the Beach» og vinter-OL i Pyeongchang. I 2019 kommer det ny sesong av skandalerealityen, i tillegg til den nye serien «Influenserne». Der skal blant annet «Ex on the Beach»-deltagerne Melina Johnsen og Henrik Elvejord Borg (begge til venstre på bildet) delta.Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Publisert 2. January 2019, kl. 08.20Oppdatert 2. January 2019, kl. 16.21
TvDiscovery Networks NorwayNent GroupNRKTV 2