Her mener Northzone-toppene de vil finne det neste Spotify

Vekstfondet Northzone har fått 4,6 milliarder kroner til å finne morgendagens vekstselskaper. – Pengene skal investeres i bransjer som har hatt lav grad av innovasjon, sier Stine Foss.

Publisert: Oppdatert:

– Den yngste generasjonen har helt andre krav til tilgjengelighet og digitalisering, og måten de bruker telefonen på, er helt annerledes enn det mange selskaper tilbyr. Selskaper og bransjer må henge med, ellers er de i fare. Denne utviklingen kan vi tjene på, sier finansdirektør og partner Stine Foss i vekstfondet Northzone. Her med gründer og partner Bjørn Stray utenfor kontoret ved Solli Plass i Oslo.
– Den yngste generasjonen har helt andre krav til tilgjengelighet og digitalisering, og måten de bruker telefonen på, er helt annerledes enn det mange selskaper tilbyr. Selskaper og bransjer må henge med, ellers er de i fare. Denne utviklingen kan vi tjene på, sier finansdirektør og partner Stine Foss i vekstfondet Northzone. Her med gründer og partner Bjørn Stray utenfor kontoret ved Solli Plass i Oslo. (Foto: Mikaela Berg)