Tor W. Andreassen, professor, Center for Service Innovation ved Norges handelshøyskole (NHH)

For raskt om kundelojalitet

Lise Tangen Hansen i Carat Norge skriver at digitalisering kan lede til redusert kundelojalitet. Det går litt fort i svingene i hennes argumentasjon.

Publisert: Oppdatert:

Handelen er kreative med å finne på ulike kampanjer, men disse er som oftest knyttet til varer og tjenester av et vist økonomisk utlegg: hvite- og brunevarer, sportsutstyr, klær, etc. – varer som krever en høy grad av kundeinvolvering i kjøp og bruk, skriver artikkelforfatteren.
Handelen er kreative med å finne på ulike kampanjer, men disse er som oftest knyttet til varer og tjenester av et vist økonomisk utlegg: hvite- og brunevarer, sportsutstyr, klær, etc. – varer som krever en høy grad av kundeinvolvering i kjøp og bruk, skriver artikkelforfatteren. (Foto: Vegard Grøtt/NTB Scanpix)