Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Data om forsikringskundenes adferd påvirker pris og vilkår

«Å vite mye om deg er en forutsetning for smartforsikringer. Du som kunde må dele informasjon om hvordan du kjører, hvordan du sikrer huset ditt og tingene dine eller hvordan du lever», skriver innleggsforfatteren. Foto: Sparebank 1
«Å vite mye om deg er en forutsetning for smartforsikringer. Du som kunde må dele informasjon om hvordan du kjører, hvordan du sikrer huset ditt og tingene dine eller hvordan du lever», skriver innleggsforfatteren. Foto: Sparebank 1 les mer

Smartforsikring – hvor smart egentlig?

All bruk av smartteknologi krever åpenhet, valgfrihet og høy tillit fra kundene.

Det beste fra DN+

  • Populære Søk:
  • Siste stillinger
  • Lederstillinger
Vis alle stillinger

Mest sett på DNtv nå