D2

Hurtigmeny

• DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

• Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

• eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

90-tallet

Gutterommet. Redaktørene James Brown og Tim Southwell med dummyversjonen av det første Loaded-nummeret i 1994. Loaded solgte seg inn som et magasin «for men who should know better», med en stoffmiks av fotball, øl, musikk, øl, film og øl.. Foto: Martyn Goodacre/Getty Images

Han ville lage et magasin om det de snakket om på puben: Musikk, øl, fotball, reiser, humor

I en stat som baserer seg på systematisk omfordeling av ressurser mellom innbyggere med ulik økonomi som bor spredt, må det finnes en form for nasjonal identitet i bunn.. Foto: Kraftmuseet

Nasjonal famling

Ankomst. En 20 år gammel Kate Moss i 1994, på flyplassen i Los Angeles. Med beskjedne 170 centimeter og sin spinkle kropp, var Moss var den første supermodellen til å ikke se ut som en supermodell.. Foto: Jim Smeal/Ron Galella Collection/Getty Images

Hvor slitte klær kan man egentlig gå med?

Få varsel når vi skriver om
90-tallet

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
.

Hva slags chinos skal jeg kjøpe?

Ia Genberg vant den prestisjetunge Augustprisen for «Detaljene». Fullt fortjent, mener DNs anmelder.. Foto: Sara Mackey/Oktober

Sylskarp 90-tallsroman

Premiereklare. «Those were the fucking days, man. Sharing rooms, lots of drinking. Just never-ending nights, do you know what I mean?» spør Liam Gallagher i «Faster Than A Cannonball». Her avbildet med bror Noel (t.v.) i West End i London i 1995, på premiere for Steve Coogans nye show.. Foto: Dave Hogan/Getty Images

Britpopen, minutt for minutt

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

• Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.