Disse guttene bruker alle pengene på luksusmote

Tekst

Vil du få varsel hver gang Anders Kemp publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt
Foto
London/Oslo

Står timevis i kø for å kjøpe t-skjorter.

Logomania. Luksusmotehusene har begynt å imitere gatemoten med logoer på hettegensere, joggebukser og capser. For Torstein Persson (14) og Tinius Krogh Eckmann (15) fra Oslo startet det hele med rap-artister som Kanye West, Travis Scott og Lil Uzi Vert, som sammen med et knippe gatemotestjerner påvirker hvilke tekstiler lommepengene svis av på.

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner