Disse guttene bruker alle pengene på luksusmote

Tekst

Vil du få varsel hver gang Anders Kemp publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt
Foto
London/Oslo

Står timevis i kø for å kjøpe t-skjorter.

Logomania. Luksusmotehusene har begynt å imitere gatemoten med logoer på hettegensere, joggebukser og capser. For Torstein Persson (14) og Tinius Krogh Eckmann (15) fra Oslo startet det hele med rap-artister som Kanye West, Travis Scott og Lil Uzi Vert, som sammen med et knippe gatemotestjerner påvirker hvilke tekstiler lommepengene svis av på.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig brukeropplevelse på DN.no. Disse brukes til analyseformål, produktforbedringer samt tilpasning av annonser og innhold. Les mer om informasjonskapsler og hvordan vi behandler personopplysninger på våre personvernsider.

Les mer Lukk