Hvorfor er vestkantstilen blitt så norsk?

Tekst

Vil du få varsel hver gang Anders Kemp publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt

Det har nok forekommet en solid dose merkevarebygging over hekken.

Utekontor. Ski- og fjellsportmerket Amundsen Sport har gjort stor suksess i segmentet «ung og sporty», via solid merkevarebygging. På Instagram-kontoen er det både pulker, Kvikk Lunsj, vørterøl, nikkerser og en god dose humor, her i form av utekontor i solnedgang.

Utekontor. Ski- og fjellsportmerket Amundsen Sport har gjort stor suksess i segmentet «ung og sporty», via solid merkevarebygging. På Instagram-kontoen er det både pulker, Kvikk Lunsj, vørterøl, nikkerser og en god dose humor, her i form av utekontor i solnedgang.

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner