D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Julie Varner

«Business of Fashion». – Jeg elsker alle podkaster som er med på å utfordre hjernen, og handler om selvutvikling. «On purpose», blant annet. Men også våsete jentepodkaster som bare er skravling, sier Julie Varner..

Julie Varner: – Alt som kan gjøre meg godt innvendig, er en luksus. Det sier i hvert fall bankkontoen

Bertine Zetlitz (fra venstre), Line Langmo, Nina Wang Gaarder, Tone Damli og Anne Grethe Starheim på promofilminnspilling hos Girl Crush i forbindelse med lanseringen av nettmagasinet Dailystory.. Foto: Skjalg Bøhmer Vold

Popstjerner kaster seg inn i bloggkampen - med milliardarving i styret

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.