D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Nicole Richie

Tendens: 2000-tallets «slemme jenter», som Paris Hilton og Lindsay Lohan, dyrkes på Instagram.. Foto: 2000saholic/Instagram

2000-tallets «slemme jenter» dyrkes på Instagram

Me, my selfie and I. – Kardashian-familien er et spesielt godt eksempel på hvordan skillene mellom vanlige og kjente mennesker viskes vekk gjennom til­gangen på rekvisitter, sier medieviter Ida Aalen og forfatter av boken «Sosiale Medier» (2015). – Selfie-boken til Kim er tatt med den samme mobilen som du og jeg har råd til, ikke en verdensberømt motefotograf. Hun har bare vendt kameraet mot seg selv. Det eneste som avslører at hun er i en annen elite, er yachten hun sitter i. Foto: xposurephotos.com / NTB Scanpix, Småbilder: kontoene til Kim, Khloe og Kourtney Kardashian og Kylie og Kendall Jenner​.

Kim Kardashian er dronningen av selfier

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.