Magasinet

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • Magasinet
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • DN Mer
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Adam Alter

Grunn til bekymring. Markedsførings- og psykologiekspert Adam Alter påpeker at vi bruker stadig mer av livene våre til å sveipe, trykke, skrolle og stirre på skjermer. Han vil at teknologibransjen skal designe mindre vanedannende produkter.. Foto: Stefan Wermuth/Reuters/NTB Scanpix

Kan skjermbruk sammenlignes med heroin? Og er «likes» det digitale dopet?

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av NHST Media Group. For mer informasjon om NHST Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.