D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Annonsører

. Illustrasjon: Mikkel Cappelen Smith

Slik slår du av noe av det mest irriterende på Facebook

Orklas konserndirektør for markedsføring og innovasjon, Arve Heltne tok initiativet til byråsamarbeidet med DNB. De to annonsegigantene skal bruke felles stordata i markedsføringen sin.. Foto: Hanna Kristin Hjardar

DNB og Orklas nye databyrå vil ha bedre kontroll på når du får barn

Anfo, annonsørforeningen vil at norske myndigheter skal vente på internasjonale konklusjoner før det innføres skatt for selskaper som Google og Facebook.. Foto: Fartein Rudjord

Nei til særnorsk Google-skatt

Få varsel når vi skriver om
Annonsører

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
Amedia innledet et teknisk samarbeid med en av våre viktigste konkurrenter i 2017. Det har vi ikke angret på, skriver innleggsforfatteren.. Foto: Fartein Rudjord

Journalistikken tilbake som reklamevinner

Annonsørforeningen heier på norske medier, selv om de ikke nødvendigvis er norske.. Foto: Thomas Haugersveen

Heia norske medier

Google mister flere

Byråsjef Torgeir Vierdal i reklamebyrået Anorak mener hovedproblemet med medienes produksjon av kommersielt innhold er at det merkes for dårlig.. Foto: Elin Høyland

Kritiske til medieskapte annonser

Daglig leder Haakon Dahl i reklamebyrået Kitchen mener det er viktig å holde på egen kjernekompetanse.. Foto: Gunnar Lier

Tror reklamebyråene er borte om fem år

Oslo - Norge - 11.01.2017: Skjermbilde - Bilde av skjerm med reklame. Foto: Elin Høyland. Foto: Elin Høyland

Jeg klikket ikke

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.