Saker om: Mitt kjøretøy Mitt kjøretøy: – På sportsbiltreff kan du finne 70 stykk Porsche, rundt 10 Ferrari – og så denne overraskelsen Mitt kjøretøy: – Jeg tror den må være Norges fineste Saab Kamelen: – Jeg har alltid full kontroll. Det er fordi jeg tøyer grensene, og dermed vet hvor de går Få varsel når vi skriver omMitt kjøretøy Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Mitt kjøretøy: – Med Ferrari kjøper man en motor og får bilen på kjøpet Hun tok lappen ene og alene for å kjøre denne Mitt kjøretøy: – Det finnes ingen fornuft i å ha denne bilen Selv trikkesjåførene drar på smilebåndet når han sveiver for harde livet I den utvidede familien finnes både en blå, en gul og en rød utgave Mitt kjøretøy: – Bare Biltilsynets kontrollør og jeg har tatt i rattet Mitt kjøretøy: Dette er norgeshistoriens mest produserte sommerhit Mitt kjøretøy: – Man kan fint stemme SV og kjøre denne Elbilen på Gjøvik skal være én av to gjenværende eksemplarer av sitt slag Mitt kjøretøy: – Du kan ligge stabilt i hundre med én finger på rattet Mitt kjøretøy: Ble oppdaget av bilspillprodusent Mitt kjøretøy: – Min kone har kalt den en «elskerinne» Mitt kjøretøy: – Den er nesten en terapibil: Man blir tvunget til kroppskontakt og samtale Mitt kjøretøy: – Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Mitt kjøretøy: – Som Porsche med 911, Levi’s med 501 og Rolex med sin Submariner, har Toyota laget en pakke som er umulig å slå. Mitt kjøretøy: – Hadde de gitt hver kunde 150.000 kroner istedenfor å lage biler, ville firmaet gått i null Mitt kjøretøy: – I starten var den en typisk direktørbil Mitt kjøretøy: – Jeg tiltrekkes av kjøretøy som får meg til å le Mitt kjøretøy: – Den var ny til Vietnamkrigen og har deltatt i Golfkrigen, Libanon, Rwanda ... «Exit»-sjåføren kjører ikke racing for å gjøre det lett for seg selv Mitt kjøretøy: – De som mener de har sett en maken, har ofte sett en av mine tre Mitt kjøretøy: – Så high-tech som det gikk an Mitt kjøretøy: Lastebilen som ble formgitt av en sofadesigner Mitt kjøretøy: – Jeg samler på opplevelser, ikke biler Mitt kjøretøy: – Folk tok kontakt bare på grunn av Saaben – den appellerer jo til en hel haug Mitt kjøretøy: Problemet med denne Audi-modellen, er at den stiger så mye i verdi Mitt kjøretøy: – Den er det kjæreste jeg eier Mitt kjøretøy: – For de få som vet å sette pris på noe som er litt annerledes Mitt kjøretøy: Despotenes Mercedes-favoritt har rom for pistol i baksetet Mitt kjøretøy: – Så billige at russere kom hit for å kjøpe dem Mitt kjøretøy: Dette er bilverdenens svar på vinylplaten Mitt kjøretøy: – Som reserve har jeg også et Stasi-antrekk Mitt kjøretøy: Kjøpte to demonterte biler – skapte denne Mercedesen på 8000 timer Mitt kjøretøy: Denne bilen ble levert med koppholdere for whiskyglass Mitt kjøretøy: Dette «badehuset» er lov i strandsonen Mitt kjøretøy: Denne bilen er på størrelse med en studenthybel Mitt kjøretøy: – Den muntrer opp familien og de fleste andre Mitt kjøretøy: – Den er pen – på den rette, bøllete måten Mitt kjøretøy: – Denne bilen kan kjøre bakker du ellers må krabbe opp på alle fire Mitt kjøretøy: – Når jeg kjører, føler jeg meg litt som Don Draper Mitt kjøretøy: – Var, og er fortsatt, langt forut for sin tid Mitt kjøretøy: – Så lav at du konstant ligger i andre bilisters blindsone Mitt kjøretøy: – Så fin at jeg kunne vært redd for å kjøre den Mitt kjøretøy: – Den går særs fort om ønskelig, og da bråker den mye Mitt kjøretøy: – En litt bøllete bil og en ansvarsfull jobb – den kontrasten liker jeg Mitt kjøretøy: – Den er allerede slik skal den være: et kunstverk Mitt kjøretøy: – Å ha ting mange andre har er kjedelig
Mitt kjøretøy: – På sportsbiltreff kan du finne 70 stykk Porsche, rundt 10 Ferrari – og så denne overraskelsen
Få varsel når vi skriver omMitt kjøretøy Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
Mitt kjøretøy: – Som Porsche med 911, Levi’s med 501 og Rolex med sin Submariner, har Toyota laget en pakke som er umulig å slå.
Mitt kjøretøy: – Hadde de gitt hver kunde 150.000 kroner istedenfor å lage biler, ville firmaet gått i null