D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Pokémon

. Foto: ©2023 Pokémon. ©1995-2023 Nintendo/Creatures Inc./Game Freak inc.

Det norske smykkemerket samarbeider med Pokémon

Et snev av horror. Den nusselige, men også strømførende gnageren Pikachu er et eksempel på hvordan søthet overskrider kategorier som god og ond, ifølge filosof. (Bilde fra kinoaktuelle «Pokémon: Detektiv Pikachu».). Foto: SF Studios/Warner Bros.

Fra Pokémon til Donald Trump

Nintendo håper nostalgiske småbarnsforeldre skal introdusere en ny generasjon til Pokémon-figurene, men investorer er skeptiske. The Pokémon Company sitter på rettighetene til figurene, som ofte er å se på gateplan i Japan. Her er skuespillere kledd ut som Pikachu på vei til et arrangement i Yokohama.. Foto: Tomohiro Ohsumi/Getty Images

Nintendo håper Pokémon-nostalgi skal gi ny vekst

Få varsel når vi skriver om
Pokémon

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
Kreativ leder Rudi Wulf i Northern Lightning viser hvordan mye av fremtidens shopping kan bli seende ut hvis «augmented reality»-teknologi får et et gjen­­nombrudd. Foto: Gorm K. Gaare. GORM K GAARE

Pokémon-feber gir reklamehåp

Maren Rath (17) og Simen Andreassen (21) er ute og spiller «Pokémon Go». Rath skulle gjerne kjøpt Pokémon-godteri, som hun husker fra barndommen. De tror begge Pokémon-produkter vil bli mer populære nå. Foto: Skjalg Bøhmer Vold.

Spillet om Pokémon-effektene

Butikkmedarbeiderne Nils Petter Tørnes (til venstre) og Abdimalik Hussein (til høyre) forteller at de tydelig merker den økte pågangen på nødladere. Her med nettmarkedsføringsansvarlig Ina Kristin Haugen. Foto:. Javad Parsa

Norske aktører kaster seg over «Pokémon Go»

Mobilspillet Pokémon Go tar av. Nå er den lansert i Norge. Foto: AP Photo/Richard Vogel. Ap

Pokémon Go er lansert i Norge

.

Ny pokémania for milliarder

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.