D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Produktplassering

. Foto: © 2022 Warner Bros. Entertainment Inc. All rights reserved.

Denne filmtrenden er omtalt som «kapitalismeporno»

Kunstverk med produktplassering kan bli så viktige at de må kjøpes inn i offentlige samlinger, skriver Per Fronth (bildet), som åpnet sin utstilling Aerosol/Product Placement torsdag.. Foto: Per Fronth Ateliér

Innlegg fra kunstner: Produktplassering like godt som statsstøtte

Fotografen David Montgomery og designerne David King og Roger Law brakte amerikansk popkunst til swinging London med omslaget til «The Who Sell Out».. Foto: David Montgomery/Universal

The Who og kunsten å selge seg

Få varsel når vi skriver om
Produktplassering

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
Innspillingsleder Knut Erik Skistad (til venstre) teller ned til en 20-sekunders smileseanse under prøver fra det nye studioet til «God Morgen Norge». Videre fra venstre: tv-kokk Wenche Andersen, programlederne Peter Bubresko og Vår Staude, og værmelder Isabella Martinsen.. Foto: Gunnar Lier

God Morgen Norges nye utsikt er sponset

I fremtiden kan det dukke opp produktplasseringer i værmeldinger og dokumentarer. Her er det TV 2-værmelder Isabella Martinsen som viser været i God morgen Norge. Foto: Knut Erik Skistad/TV 2.

Vil myke opp reklameregler

Carl Aksel Jansen er en en av deltakerne som får sin genser sensurert på Paradise Hotel. Videograb fra TV3.

Sensurerer klærne til Paradise Hotel-deltakerne

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.