Bedriftsabonnement

Vi skreddersyr abonnementsavtaler
for bedrifter i alle størrelser

Få tilbud

 

Som Bedriftskunde kan du velge mellom ulike abonnementsløsninger: individuelle abonnement 24/7 eller tilgang innenfor arbeidsplassens IP-nettverk.  I tillegg kan papiraviser leveres både til arbeidsplassen og hjem til de ansatte.

Det er enkelt å holde oversikt over bedriftens abonnement, og alle løsninger er enkle å administrere.

Vi tilpasser den beste løsningen etter bedriftens behov:

  • Tilgang til alt digitalt innhold 24/7
  • Tilgang til DN.no på kontoret
  • Levering av papiraviser.
  • Morgendagens avis digitalt fra kl. 21:00
  • Enkel administrasjon

Fyll inn feltene nedenfor - så kontakter vi deg slik at vi sammen kan finne det beste tilbudet for din bedrift.

Takk for henvendelsen,
vi kontakter deg!

Tilbake til forsiden

Vanlige spørsmål

  • Kan vi få levert papiravis som en del av bedriftsavtale

  • Ja, det er mulig å kombinere digitale tilganger og papiraviser.

  • Hvor enkelt er det for bedriften å administrere abonnementene?

  • En administrator i bedriften får tilgang til DN sitt administrasjonsverktøy som gir full oversikt over alle abonnementene og kan gjøre enkle endringer på siden. I tillegg får bedrifen en fast kontaktperson som vil bistå om det er noen spørsmål rundt avtalen.

  • Hvordan skjer faktureringen?

  • Vi tilpasser faktureringen etter bedriftens ønsker så langt det lar seg gjøre.

  • Hva skjer med abonnementet når noen slutter i bedriften?

  • I administrasjonsverktøyet er det enkelt å overføre et abonnement til en annen person i bedriften.

  • Hvilken bedriftsløsning er best for min bedrift?

  • Vi tar en prat for å avklare bedriftens behov og finner den beste løsningen.

  • Hvordan kan jeg få mitt eget eksemplar av Lunch-boka?

  • Begynn med å fylle ut kontaktskjemaet, så får du en Lunch-bok når vi møtes.