– Det er en enorm konkurranse om de større dealene

Tekst

Vil du få varsel hver gang Randi Fuglehaug publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt
Foto

Norske artister lager låter til reklamefilmer, blir sponset av multinasjonale selskaper og er vandrende reklameplakater.

Streit samarbeid. Begrepet «sellout» er så godt som borte fra norsk musikkbransje. – Jeg går ikke rundt og bekymrer meg for å bevare kred, sier Chris Abolade, kjent for «Paradise Hotel»-hymnen «Tranquilo».

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner