Bitre piller. På Twitter er det blitt en greie, rundt valentinsdag, og dele forslag til usukret – og gjerne beske – versjoner av Love Hearts eller Sweethearts, under #rejectedcandyhearts. I 2006 lanserte også butikkjeden Asda en moderne versjon av Love Hearts, kalt Whatevers, med ord som «As if» og «Whatever». Illustrasjonene i denne saken er D2s bitre vri på tradisjonelle Love Hearts.

Bitre piller. På Twitter er det blitt en greie, rundt valentinsdag, og dele forslag til usukret – og gjerne beske – versjoner av Love Hearts eller Sweethearts, under #rejectedcandyhearts. I 2006 lanserte også butikkjeden Asda en moderne versjon av Love Hearts, kalt Whatevers, med ord som «As if» og «Whatever». Illustrasjonene i denne saken er D2s bitre vri på tradisjonelle Love Hearts.

Frustrert. Skuffet. Sint. Skamfull. Desperat. Hjelpeløs. Rasende. Slik er det å være bitter

Tekst
Foto

Les om da Carl I. Hagen ble bitter – og ni andre historier om å bære nag.

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner