DN Helg

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Service

Tony Andre Pedersen, driver Oslo-restaurantene Plah og Ahaan. Her foran Ahaans nye lokaler i det gamle Oslo Lysverker som også skal huse hotell.. Foto: Camilla Alexandra Lie

Prisskvis for servicenæringen: – Alle i bransjen henger etter med å justere prisene ut mot gjestene

Meglingen mellom Fellesforbundet og NHO Reiseliv startet fredag formiddag, og lørdag ettermiddag pågikk innspurten hos riksmekler Mats Ruland.. Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Megling på overtid – fare for hotellstreik

Thea Antonie Dahl ønsker å holde seg innenfor servicebransjen.. Foto: Privat

– Å gi folk en god opplevelse med det jeg representerer, er nok mitt kall i livet

Få varsel når vi skriver om
Service

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
– Det har ikke skjedd noe som tilsier at vi har endret vårt syn på selskapet, sier daglig leder i Schibsted Growth Norge, Rune Røsten til venstre om Homelys verdsettelse. Til høyre Homely-gründer Nadir Nalbant.. Foto: Per Thrana

Gründerselskap omsatte for 330.000 kroner – verdsatt til 100 millioner

Servicebransjen har lenge vært motor for integrering av de med lite utdannelse, erfaring eller nettverk.. Foto: Gorm Kallestad/NTB Scanpix

Innlegg: Viktig med jobber for de sårbare nå

. Foto: Vegard Hilling

Oppkast i vinkjølere, gråt, matintoleranser og drapstrusler

Richard Jacobsen i selskapet In2Win har i over 20 år kurset toppledelsen i detaljhandelen om hva som skal til for å øke salget. – Alt koker ned til ledelsen, mener han.. Foto: Sondre Transeth

Mener detaljhandelen glemmer kundene

Med økt salg må også resten av verdikjeden utbedre. Tesla skal åpne et nytt servicesenter i Oslo. Her fra Teslas servicesenter på Skøyen.. Foto: Per Thrana

Tesla møter kritikken – dobler antall ansatte

.

Conrad Bogus (28) var økonom – ble butler

– Nei hvem ville trodd at Norge skulle vinne EM i service?, spør Kristin Krohn Devold, administrerende direktør i NHO Reiseliv.. Foto: Øyvind Elvsborg

Norge er europamester i gjestfrihet

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.